My-Story IntanHidayat in d house !!

Assalamualaikum..Baru-baru ni kami menerima kunjungan tetamu lagi. Kali ini rakan kami, Intan, Hidayat dan si comel Alham dan Najah sudi mencemar duli ke teratak kami. Hidayat ni rakan sekerja ayah kat UTeM yang sedang buat phd kat Southampton. Bila dah duduk berjauhan dari keluarga ni sesekali dapat kunjungan kawan-kawan dapat jugakla merasa seperti kunjungan saudara sendiri. Meriah rumah jadinya! Seronok!!.
Alham duk tengok apala tu :)
Yang paling seronok tentulah Nadhirah! Setiap hari duk asyik ulang tanya bila kawan nak sampai, berapa malam kawan nak sleepover sampai ibu dah tak larat nak jawab.
Intan datang pun tak lama, 2 malam je. Belum puas berbual dah nak kena balik. Apa nak buat kan. InsyaAllah panjang umur kita jumpa lagi nanti ye. Harapnya diorang tak serikla untuk datang lagi ke rumah kami :)
 

 Intan datang pun tak lama, 2 malam je. Belum puas berbual dah nak kena balik. Apa nak buat kan. InsyaAllah panjang umur kita jumpa lagi nanti ye. Harapnya diorang tak serikla untuk datang lagi ke rumah kami :)

Si cilik Najah
 
Si Najah yang 'tua' 2 minggu je dari Fakhri :)

5 comments:

Juwita Jamaludin said...

salam kak pi.. bestnya dekat2 leh datang melawat ye.. macam datang kat durian tunggal plak.. cantik umah kak pi siap gantung2 frame lagi...:) rumah jepun comel je... :(

Amie said...

seronok melihat gelagat anak2... rasa terhibur.

cucu nenek di liverpool said...

ita, tulakan ita tengok rumah jepun mcm sempit je. kat sini walau sempit tp rasa besar sikit kut

cucu nenek di liverpool said...

amie, tula seronok anak2 ada kawan. Anyway tq amie sudi singgah ye

Intan Suhana said...

sori kak pi baru ni ade can nk jenguk. thanks bebanyak atas tajaan penginapan selama kitorg kt liverpool. balik haritu mmg lepak betul, pastu x berapa sihat sgt. tu yg lama tak online. tak puas borak ngn kak pi. nnti jenguk kitorg kt soton lak yek =)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

www.kongsiresepi.com