Cerita Hujung Minggu ll (Sabtu)

Pagi sabtu ni kami ke Carboot Sale  (CS) lagi, bertempat di St John Cathederal, lebih kurang 15 minit jalan kaki daripada rumah kami. CS ni diadakan pada hari Sabtu minggu kedua setiap bulan tapi taklah sebesar CS ditempat-tempat lain.
kesian adik, pagi2 dah kena paksa bangun, sudahnya tido dlm stroller
ant kwsn parking universiti. cantik kan?
nila tempat yg kami nak pergi

on the way back, tadi ayah datang tak saing kitorg. balik baru saing
di bangunan belakang tu lah letaknya CS tadi.
pada petangnya ayah pusing-pusing sekitar bandar Liverpool. Saja nak test basikalnya kut. Tengokkan pada gambar-gambarnya boleh tahan jauh jugak kayuhan ayah ni. Kami tak ikut sebab ada misi lain menanti kat rumah. Misi lain..? Jeng3!
hehe..basikal tua ayah yg byk berjasa,..

So, inila antara bangunan-bangunan yang terdapat di bandar Liverpool ni. Cantik kan? Agaknya kalau yang ambik gambar ni org yang pro mesti lagi lawa gambarnya.

4 comments:

Mas Ayu Ros Aida said...

Teringat jugak time2 dok Carbondale dulu-dulu. Gi mana-mana pun kayuh beskal....Kandar bagpack gi beli groceries....

Intan Suhana said...

en. pale kite dh ade basikal ek. syokla leh sorong sana sini. sian kt anak bini je la kene bertapak kaki 2 kerat hehe...
sukela carboot ada bumbung, xdela sejuk sgt. dekat plak tu. carboot kt soton ni sume jauh2...

inaku79 said...

cantik2 pemandangan kt sana kan... bangunan yg klasik2 gitu...

Idayu said...

cantik..haah, bnyk bangunan2 lama kat bandar tuh eh..mcm tgk cerita ala2 scarlet gitu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

www.kongsiresepi.com