Aidilfitri ke 2 di Liverpool

Assalamualaikum wrt. Dalam pada sibuk dengan urusan sehari-hari, kali ini curi masa juga buka lappy log in blog. Tuu dia, bunyi macam sibuk yang amat. he..he.. Tapi betulla..buka mata terus siap2 nak masak, lepas tu siapkan Nadhirah nak ke sekolah, lepas tu si Fakhri bangun siap2kan dia pulak, mandi, makan lepastu Ayah dia pulak nak ke uni nak kena siap2kan ayah dia jugak. Aikk!! Melampau la tuuu..mana ada. Siapkan bekal aje..
Lepas tu..lepas tu.. ish macam dah lari tajuk je ni. (ni lah mslh utama makcik ni, sebulan sekali masuk entri pastu semua dia nak pulun cerita!!)

Kringggggg..laa..dah masuk waktu tidur Fakhri la pulak. Nampaknya to be continue je la..

2 comments:

Intan Suhana said...

hahaha...baru ingat nk warm-up baca story kak pi. tetibe kene pause pulak..ade prob ke comment kat blog sy td..

Juwita Jamaludin said...

kak pi.. lawak.. mana ceritanya .. hiihihi.. memang kak tak abis kerja kak.. ita ena curi masa nak berblog sambil teman fariz study... mata kalau sinag dah tidur2 ayam je.. hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

www.kongsiresepi.com